Splošni pogoji poslovanja
Splošni pogoji spletne trgovine Premiumpet.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), na
podlagi priporocil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje.
S spletno trgovino Premiumpet.si (v
nadaljevanju ≫trgovina≪ ali ≫Premiumpet.si≪) upravlja DJ Plus d.o.o., ponudnik storitev e-poslovanja (v
nadaljevanju ≫ponudnik≪). Ob registraciji v sistem Premiumpet.si obiskovalec pridobi uporabniško ime, ki je
enako naslovu njegove elektronske pošte, ter geslo. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in
povezujeta z vnesenimi podatki. Z registracijo obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do
nakupa.
Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje Premiumpet.si, pravice uporabnika ter poslovni odnos
med ponudnikom in kupcem.
Dostopnost informacij
Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:
- identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),
- kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
- bistvene značilnosti blaga oziroma storitev,
- dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v
razumljivem roku, razen v izjemnih primerih),
- pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način in rok dostave),
- vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene, razvidno mora biti tudi prikazano, ali že vsebujejo davke
in stroške prevoza,
- način plačila in dostave,
- časovno veljavnost ponudbe,
- rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogoji za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko
stane kupca vračilo izdelka,
- pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci,
- informacije o morebitnih dodatnih stroških prevoza, dostave ali pošiljanja ali opozorilo, da taki stroški
lahko nastanejo, če jih ni mogoče vnaprej izračunati.
Ponudba artiklov
Zaradi narave poslovanja, preko svetovnega spleta, se ponudba Premiumpet.si ažurira in spreminja pogosto ter
hitro.
Cene so predstavljene kot Maloprodajne cene (MPC), ki že vsebujejo DDV.
Načini plačila
Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:
- z gotovino ob prevzemu (velja Maloprodajna cena z DDV),
- z nakazilom na račun upravitelja Premiumpet.si, DJ Plus d.o.o. po ponudbi / predračunu) (velja
Maloprodajna cena z DDV),
- plačilo preko plačilnega sistema PayPal.
Ponudnik kupcu izda račun na trajnem mediju z razčlenjenimi stroški.
Cene
Cena velja za vse člane Premiumpet.si. Uporabnik postane član Premiumpet.si z registracijo na spletni strani
Premiumpet.si. Registracija je možna tudi med postopkom nakupa.
Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in
nimajo vnaprej določene veljavnosti.
Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod
zgoraj navedenimi pogoji.
Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko
zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo
naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo
zagotovila v obojestransko zadovoljstvo.
Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v
trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu Naročilo potrjeno). Od tega
trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca.
Kuponi ugodnosti
Kupec lahko pri nakupu izkoristi le 1 posamezen kupon. Kuponov ni možno kombinirati z drugimi kuponi ali
ugodnostmi, razen če ni na kuponu navedeno drugače.
Postopek nakupa
Če kupec naročila ne prekliče, gre naročilo v nadaljnjo obdelavo, ko ponudnik naročilo pregleda, preveri
dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Ponudnik lahko za preverjanje
podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Ob potrditvi
naročila ponudnik obvesti kupca po elektronski pošti o predvidenem roku dostave. Pogodba o nakupu naročenih
artiklov med kupcem in ponudnikom je na tej stopnji nepreklicno sklenjena. Ponudnik v dogovorjenem roku blago
pripravi in ga odpošlje.
Sklenjena pogodba (naročilo) bo shranjeno na sedežu podjetja na trajnem
disku. Kupec lahko kadarkoli preveri pogodbo (naročilo). Ponudba je enkratna.
Navodila in opis postopka nakupa najdete tukaj ≫
Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga
Po veljavnem prečiščenem 43.č členu Zakona o varstvu potrošnikov lahko kupec po 14 dneh od vročitve odstopi od
pogodbe. O tem nas lahko pisno obvesti ali blago vrne preko Pošte Slovenije (ali kateregakoli drugega ponudnika
storitev). Strošek vračila blaga bremeni kupca. Od pisnega odstopa ima kupec 14 dni, da vrne blago. Ko
prejmemo vrnjeno blago, bomo nemudoma oz. najkasneje v roku 14 dni vrnili kupnino.
Potrošnik
mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen,
izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Potrošnik artiklov ne sme
neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je
to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če
zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.
Obrazev za Uveljavitev pravice potrošnika do odstopa od pogodbe se nahaja tukaj ≫
Stvarna napaka
Kdaj je napaka stvarna?
Kadar:
- Izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet
- Izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila
prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana
- Izdelek nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane
- Je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model
pokazan le zaradi obvestila.
Kako se preverja primernost artikla?
Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z
izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.
Kako se stvarno napako uveljavi?
Kupec nas
mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te obvestiti v zakonsko določenem roku in nam hkrati
omogočiti pregled artikla. Obrazec za prijavo stvarne napake se nahaja
tukaj ≫
Prodajalec ne odgovarja
za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena.šteje se, da je
napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.
Potrošnik, ki je
pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:
- odpravi napako na blagu ali
vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
- blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali
-
vrne plačani znesek.
V vsakem primeru ima potrošnik tudi pravico, da od prodajalca zahteva povrnitev škode,
zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza izdelkov, ki nastanejo zaradi
izpolnitve obveznosti iz prejšnjega odstavka tega člena.
Pravice potrošnika do uveljavljanja pravic iz
naslova stvarne napake ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca.
Vse pravice do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila Zakona o varstvu
potrošnikov.
Garancija
Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob
upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na
garancijskih listih ali na računu.
Informacija o garanciji je navedena tudi na strani s predstavitvijo
artikla. če informacije o garanciji ni, artikel nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V slednjem
primeru lahko kupec kontaktira ponudnika, ki bo zagotovil ažurno informacijo.
Dostava
Izdelke, ki so v zalogi, odpošljemo v 1-3 delovnih dneh, v izjemnih
primerih lahko traja dostava nekoliko dlje.
Dostavo naročenih izdelkov izvajata pogodbena partnerja GLS in Pošta Slovenije, kupec pa lahko naročene
izdelke tudi osebno prevzame v izbrani Premiumpet poslovalnici.
Več informacij o stroških
dostave najdete tukaj ≫
V
primeru, da želi kupec dostavo z drugim ponudnikom ali dodatnimi storitvami, lahko nastanejo dodatni stroški v
skladu s cenikom izbranega ponudnika storitve.
Če izdelka ni na zalogi ali imamo vprašanje glede vašega naročila, vas bomo kontaktirali preko e-pošte.
Varovanje osebnih podatkov
Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika.
Ponudnik bo osebne podatke
uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo
potrebno komunikacijo.
Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.
Za
varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega
uporabniškega imena in gesla.
Komunikacija
Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne
nasprotuje.
Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:
- jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
- pošiljatelj bo jasno razviden,
- različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne. Prav tako bodo jasno določeni
pogoji udeležbe v njih,
- jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,
- željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno spoštoval.
Odveza odgovornosti
Premiumpet.si se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na
njegovih spletnih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti artiklov, predstavljene na strani, rok dobave ali
cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takšnem primeru bo
ponudnik kupca obvestil o eventualnih spremembah in mu omogočil preklic naročila ali zamenjavo naročenega
artikla. Vse fotografije izdelkov so simbolične in ne zagotavljajo lastnosti izdelka, sodijo zgolj kot
informativni prikaz izdelka.
Ponudnik ne odgovarja za vsebino mnenj o artiklih, ki jih napišejo obiskovalci.
Ponudnik mnenja pred objavo pregleda in zavrne tista, ki vsebujejo očitne neresnice, so zavajajoča ali žaljiva.
Ponudnik ne odgovarja za informacije v mnenjih in se odvezuje kakršnekoli odgovornosti, ki izvira iz informacij
v mnenjih.
Pritožbe in spori
Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo
dolžnost, vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav,
kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Postopek za oddajo pritožb je na voljo na spletnih
straneh, je enostaven za uporabo in zaupen.
Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo,
sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku
postopka.
Izvensodno reševanje sporov
Skladno z zakonskimi normativi DJ
Plus d.o.o. ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot
pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem
reševanju potrošniških sporov.
Premiumpet.si, ki kot ponudnik blaga omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja
elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo
potrošnikom tukaj ≫.
https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL
Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013
Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004
in Direktive 2009/22/ES.
Podatki o podjetju
DJ Plus, d.o.o.
Ločica ob Savinji 5
3313 Polzela
Davčna številka: SI25300245 (smo zavezanec za DDV)
Matična številka: 6729738000
Datum vpisa v register: 21. 11. 2014.
Dodatne določbe
Splošni pogoji veljajo od 22. 10. 2018.
Želimo vam veselo brskanje po naši ponudbi, ter da boste vi in vaši ljubljenčki zadovoljni z nakupom!