Spletna trgovina PremiumPet.si uporablja piškotke za svoje delovanje. Z nadaljevanjem obiska se strinjate z njihovo uporabo. Več informacij OK

Splošni pogoji poslovanja

Splošni pogoji poslovanja

Splošni pogoji spletne trgovine Premiumpet.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), na podlagi priporocil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje.
S spletno trgovino Premiumpet.si (v nadaljevanju »trgovina« ali »Premiumpet.si«) upravlja Vitan trade d.o.o., ponudnik storitev e-poslovanja (v nadaljevanju »ponudnik«). Ob registraciji v sistem Premiumpet.si obiskovalec pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte, ter geslo. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki. Z registracijo obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa.
Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje Premiumpet.si, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

Dostopnost informacij

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

  • identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),
  • kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
  • bistvene značilnosti blaga oziroma storitev,
  • dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku, razen v izjemnih primerih),
  • pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način in rok dostave),
  • vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene, razvidno mora biti tudi prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
  • način plačila in dostave,
  • časovno veljavnost ponudbe,
  • rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogoji za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka,
  • pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci,
  • informacije o morebitnih dodatnih stroških prevoza, dostave ali pošiljanja ali opozorilo, da taki stroški lahko nastanejo, če jih ni mogoče vnaprej izračunati.
     

Ponudba artiklov

Zaradi narave poslovanja, preko svetovnega spleta, se ponudba Premiumpet.si ažurira in spreminja pogosto ter hitro.
Cene so predstavljene kot Maloprodajne cene (MPC), ki že vsebujejo DDV. 

Načini plačila

Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:

  • z gotovino ob prevzemu (velja Maloprodajna cena z DDV),
  • z nakazilom na račun upravitelja Premiumpet.si, Vitan trade d.o.o. po ponudbi / predračunu) (velja Maloprodajna cena z DDV),
  • plačilo preko plačilnega sistema PayPal.
 Ponudnik kupcu izda račun na trajnem mediju z razčlenjenimi stroški.

Cene

Cena velja za vse člane Premiumpet.si. Uporabnik postane član Premiumpet.si z registracijo na spletni strani Premiumpet.si. Registracija je možna tudi med postopkom nakupa.
Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti.
Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji.
Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo zagotovila v obojestransko zadovoljstvo.
Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu Naročilo potrjeno). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca.

Kuponi ugodnosti

Kupec lahko pri nakupu izkoristi le 1 posamezen kupon. Kuponov ni možno kombinirati z drugimi kuponi ali ugodnostmi, razen če ni na kuponu navedeno drugače.

Postopek nakupa

Če kupec naročila ne prekliče, gre naročilo v nadaljnjo obdelavo, ko ponudnik naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Ob potrditvi naročila ponudnik obvesti kupca po elektronski pošti o predvidenem roku dostave. Pogodba o nakupu naročenih artiklov med kupcem in ponudnikom je na tej stopnji nepreklicno sklenjena. Ponudnik v dogovorjenem roku blago pripravi in ga odpošlje. 

Sklenjena pogodba (naročilo) bo shranjeno na sedežu podjetja na trajnem disku. Kupec lahko kadarkoli preveri pogodbo (naročilo). Ponudba je enkratna.


Navodila in opis postopka nakupa najdete tukaj »

Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga

Po veljavnem prečiščenem 43.č členu Zakona o varstvu potrošnikov lahko kupec po 14 dneh od vročitve odstopi od pogodbe. O tem nas lahko pisno obvesti ali blago vrne preko Pošte Slovenije (ali kateregakoli drugega ponudnika storitev). Strošek vračila blaga bremeni kupca. Od pisnega odstopa ima kupec 15 dni, da vrne blago. Ko prejmemo vrnjeno blago, bomo nemudoma oz. najkasneje v roku 14 dni vrnili kupnino. 

Potrošnik mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Potrošnik artiklov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.

Obrazev za Uveljavitev pravice potrošnika do odstopa od pogodbe se nahaja tukaj »

Stvarna napaka

Kdaj je napaka stvarna?

Kadar:

  • Izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet
  • Izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana
  • Izdelek nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane
  • Je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Kako se preverja primernost artikla?

Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.

Kako se stvarno napako uveljavi?

Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te obvestiti v zakonsko določenem roku in nam hkrati omogočiti pregled artikla. Obrazec za prijavo stvarne napake se nahaja tukaj »

Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila Zakona o varstvu potrošnikov.

Garancija

Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu.
Informacija o garanciji je navedena tudi na strani s predstavitvijo artikla. Če informacije o garanciji ni, artikel nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V slednjem primeru lahko kupec kontaktira ponudnika, ki bo zagotovil ažurno informacijo.

Dostava

Izdelke, ki so v zalogi, odpošljemo v 1-3 delovnih dneh, v izjemnih primerih lahko traja dostava nekoliko dlje.

Dostavo naročenih izdelkov izvajata pogodbena partnerja GLS in Pošta Slovenije, kupec pa lahko naročene izdelke tudi osebno prevzame v izbrani Premiumpet poslovalnici.  

Več informacij o stroških dostave najdete tukaj »

V primeru, da želi kupec dostavo z drugim ponudnikom ali dodatnimi storitvami, lahko nastanejo dodatni stroški v skladu s cenikom izbranega ponudnika storitve.

Če izdelka ni na zalogi ali imamo vprašanje glede vašega naročila, vas bomo kontaktirali preko e-pošte.

Varovanje osebnih podatkov

Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika.
Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo.
Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.
Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla.

Komunikacija

Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje.
Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:

  • jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
  • pošiljatelj bo jasno razviden,
  • različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne. Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih,
  • jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,
  • željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno spoštoval.
     

Odveza odgovornosti

Premiumpet.si se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti artiklov, predstavljene na strani, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh.
Ponudnik ne odgovarja za vsebino mnenj o artiklih, ki jih napišejo obiskovalci. Ponudnik mnenja pred objavo pregleda in zavrne tista, ki vsebujejo očitne neresnice, so zavajajoča ali žaljiva. Ponudnik ne odgovarja za informacije v mnenjih in se odvezuje kakršnekoli odgovornosti, ki izvira iz informacij v mnenjih.


Pritožbe in spori

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost, vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Postopek za oddajo pritožb je na voljo na spletnih straneh, je enostaven za uporabo in zaupen.
Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka.


Izvensodno reševanje sporov

Skladno z zakonskimi normativi Vitan Trade d.o.o. ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

Premiumpet.si, ki kot ponudnik blaga omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom tukaj ».

https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

Podatki o podjetju


Vitan Trade, d.o.o.
Tržaška c. 37/c
2000 Maribor

Davčna številka: SI24888591(smo zavezanec za DDV)

Matična številka: 5536898

Datum vpisa v register: 6.12.1991, Okrožno sodišče v Mariboru, št. vložka: 1/104483/00

Vitan trade d.o.o. je član Trgovinske zbornice Slovenije.

Dodatne določbe

Splošni pogoji veljajo od 15. 2. 2018. 

Želimo vam veselo brskanje po naši ponudbi, ter da boste vi in vaši ljubljenčki zadovoljni z nakupom!